اخبار روز

بتسدا امیدوار است که Starfield به اندازه Skyrim محبوب بماند – تی ام گیم

  • بتسدا امیدوار است که Starfield به اندازه Skyrim محبوب بماند – تی ام گیم

    حدود یک سال از عرضه بازی Starfield می‌گذرد و در آن زمان، بتسدا (Bethesda) اعلام کرد که قصد دارد از این بازی حداقل به مدت پنج سال پشتیبانی کند. این پشتیبانی شامل انتشار بسته‌های الحاقی (DLC)، به‌روزرسانی‌ها، تغییرات درون‌بازی و موارد مشابه است. اکنون پس از گذشت یک سال، تیم توسعه‌دهنده همچنان امیدوار است که Starfield حتی بیشتر از ۵ سال مورد توجه قرار بگیرد.

    تبلیغات

    در مصاحبه اخیر The Gamer با تهیه‌کننده Starfield، تیم لمب، در مورد امکان اینکه بازی آن‌ها به اندازه Skyrim تا سال‌ها محبوب بماند سوال شد. لمب می‌گوید که امیدوار است این اتفاق بیفتد و تیم توسعه، ایده‌هایی در این رابطه دارد. او افزود:

    ما قصد داریم از بازی‌هایمان برای مدت طولانی پشتیبانی کنیم. بنابراین همیشه ایده‌هایی داریم که هر کدام در مرحله متفاوتی از توسعه و پیشرفت قرار دارند، و به صورت متداوم در حال کار روی پروژه‌ها هستیم. ما می‌خواهیم بازی را برای مدت طولانی پشتیبانی کنیم و امیدوارم بتوانیم هیجانی که فکر می‌کنم با Shattered Space و REV-8 میان گیمرها دیده‌ام را بیشتر کنیم.

    قابل ذکر است وسیله نقلیه REV-8 به‌تازگی در دسترس تمامی بازیکنان قرار گرفته و بسته‌الحاقی Shattered Space در پایان ماه سپتامبر عرضه می‌شود. طرفداران برای عرضه این DLC بزرگ هیجان زیادی دارند.

    همچنین تاد هاوارد نیز تایید کرد که تیم آن‌ها در حال حاضر با تمام قدرت روی دومین بسته‌الحاقی بزرگ بازی کار می‌کند. بنابراین بله، به نظر می‌رسد که ماجراجویی‌های Starfield راهی طولانی تا پایان دارند.

    john117اپوزوسیون تی ام گیم skylordKHELLO.BROTHERSSeraboy gamerMHNBehzaadTES fan3doViboro

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا