سازندگان توضیح دادند چرا Indiana Jones and the Great Circle نمیتواند یک بازی تیراندازی باشد – تی ام گیم
سازندگان توضیح دادند چرا Indiana Jones and the Great Circle نمیتواند یک بازی تیراندازی باشد – تی ام گیم
استودیوی MachineGames که بیشتر برای ریبوت سری Wolfenstein شهرت دارد، با بازی اولشخص خود، یعنی Indiana Jones and the Great Circle، تجربهای متفاوت از آنچه که در آثار قبلیاش دیدهایم ارائه خواهد داد. بهجای تمرکز بر مراحل تیراندازی، این بازی بر مبارزات تن به تن تاکید خواهد داشت.
Jens Andersson، مدیر طراحی بازی در مصاحبه با PC Gamer توضیح داد که The Great Circle هرگز نمیتوانست کاملاً یک شوتر باشد. او گفت:
شخصیت ایندیانا جونز تیرانداز نیست، درست است؟ او با سلاحهای گرم وارد درگیری نمیشود. بنابراین، این بازی هرگز نمیتواند یک اثر شوتر باشد، و نباید هم باشد. اما مبارزات تن به تن برای آن کاملاً منطقی است.
قابل ذکر است بخش قابل توجهی از تیم MachineGames، روی عنوان سال ۲۰۰۴ استودیوی Starbreeze به نام Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay کار کردهاند که آن هم یک بازی اولشخص با تمرکز بر مبارزات نزدیک بود. با این حال، به گفتهی Andersson، مبارزات تن به تن در Indiana Jones and the Great Circle به مراتب غیرمنتظره هستند تا طنز موجود در این فرنچایز را بهتر منعکس کنند. او توضیح داد:
[ایندیانا جونز] یک مبارز نیست، این موضوع در شخصیت او نیست، هرچند که همیشه در درگیریها قرار میگیرد. او یک قهرمان خوش شانس است، چطور میتوانیم این موضوع را در گیمپلی بازآفرینی کنیم؟ چطور میتوانیم کاری کنیم بازیکن این طنز را احساس کند و آن را منتقل کنیم؟
او ادامه داد:
حتی در مقایسه با Riddick، که سبک دیگری از مبارزات نزدیک داشت، [مبارزات The Great Circle] قطعاً غیرمنتظرهتر است، و چیزهای زیادی در محیط هستند مثل قابلمه و ماهیتابه که میتوانید آنها را بردارید و به سر دشمنان بکوبید.
همانطور که در مراسم گیمزکام ۲۰۲۴ اعلام شد، بازی Indiana Jones and the Great Circle در تاریخ ۹ دسامبر ۲۰۲۴ (۱۹ آذر ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. این عنوان از روز عرضه روی سرویس گیم پس در دسترس است و در بهار ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ نیز منتشر میشود.