اخبار روز

منبع داخلی: Indiana Jones and the Great Circle در نوامبر امسال منتشر خواهد شد – تی ام گیم

  • منبع داخلی: Indiana Jones and the Great Circle در نوامبر امسال منتشر خواهد شد – تی ام گیم

    یکی از منابع داخلی ایکس باکس ادعا می‌کند که Indiana Jones and the Great Circle برای عرضه در ماه نوامبر برنامه‌ریزی شده است و در رویداد گیمزکام اطلاعات بیشتری از این بازی اکشن ماجراجویی منتشر خواهد شد.

    تبلیغات

    بازی Indiana Jones and the Great Circle در ژانویه ۲۰۲۴ به صورت رسمی معرفی شد و اعلام گردید که در سال جاری میلادی عرضه می‌شود. در حالی که ایکس باکس هنوز تاریخ دقیق انتشار این بازی را اعلام نکرده است، اما اطلاعات جدید نشان می‌دهد که اثر مذکور احتمالاً در ماه نوامبر منتشر خواهد شد.

    تام وارن (Tom Warren)، منبع داخلی ایکس باکس، پیش‌تر انتشار در ماه دسامبر را برای Indiana Jones and the Great Circle پیش‌بینی کرده بود. این بازه زمانی هنگامی مورد اشاره قرار گرفت که بازی Avowed برای عرضه در سال ۲۰۲۴ هدف‌گذاری شده بود، اما اخیراً اعلام شد که انتشار این اثر به فوریه سال ۲۰۲۵ موکول گردیده است.

    منبع داخلی: Indiana Jones and the Great Circle در نوامبر امسال منتشر خواهد شد
    انتظار می‌رود در رویداد گیمزکام امسال اطلاعات جدیدی از Indiana Jones and the Great Circle ارائه شود.

    منبع داخلی ایکس باکس اکنون به عرضه Indiana Jones and the Great Circle در ماه نوامبر اشاره و بیان می‌کند در رویداد گیمزکام امسال جزئیات بیشتری از آن ارائه می‌شود. بنابراین ایکس باکس ممکن است در اواخر ماه جاری میلادی تاریخ انتشار بازی را اعلام کند و به گمانه‌زنی‌ها پایان خواهد داد. گیمزکام ۲۰۲۴ در تاریخ ۲۱ آگوست آغاز می‌شود و ایکس باکس با ۵۰ بازی حضور خواهد داشت.

    بازی Indiana Jones and the Great Circle که توسط استودیوی MachineGames ساخته می‌شود، برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

    Nostalgic PlayerAQUARIUSامیر پورحسینیجان قماربازAEODream in Red (Playstation T)RTjohn117人Acker益man人GOD OF WAR 3اپوزوسیون تی ام گیم AXEUSپروفسور بی سوادAMIR 007

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا