اخبار روز

کنسول‌های اولیه‌ی Xbox One با فریمور قدیمی ظاهراً قادر به به‌روزرسانی نیستند – تی ام گیم

  • کنسول‌های اولیه‌ی Xbox One با فریمور قدیمی ظاهراً قادر به به‌روزرسانی نیستند – تی ام گیم

    گزارشی جدید نشان می‌دهد که برخی از کنسول‌های قدیمی و زمان لانچ Xbox One قادر به دانلود به‌روزرسانی‌های فریمور نیستند.

    تبلیغات

    طبق گفته Digital Foundry، مدل‌های اولیه کنسول که در سال ۲۰۱۳ عرضه شدند و در تصویر بالا دیده می‌شود، برخلاف مدل Xbox One S که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد، اگر به‌روزرسانی نشده باشند، نمی‌توانند آخرین فریمور را دانلود کنند .

    این گزارش از برخی اعتراض‌ها در انجمن‌های آنلاین نشأت می‌گیرد که بازیکنان در دانلود به‌روزرسانی‌ها برای کنسول‌های قدیمی‌تر ایکس‌باکس وان با مشکل مواجه بودند. پس از تحقیقات بیشتر، تیم Digital Foundry متوجه شد که کنسول‌های ایکس‌باکس وان حاوی فریمور قدیمی ممکن است دیگر قادر به به‌روزرسانی نباشند.

    این تیم سعی کرد سه کنسول Xbox One را به‌روزرسانی کند، دو کنسول با داشبورد از سال ۲۰۱۷ و یکی با داشبورد از سال ۲۰۱۸. هر سه کنسول نتوانستند به آخرین فریمور به‌روزرسانی شوند. نه تنها با تلاش برای دانلود به‌روزرسانی، بلکه با ذخیره به‌روزرسانی روی یک فلش مموری و تلاش برای نصب نیز این امکان فراهم نشد.

    کنسول‌های ایکس‌باکس نمی‌توانند به صورت آنلاین کار کنند مگر اینکه آخرین فریمور روی آن‌ها نصب باشد، به این معنی که این کنسول‌ها در حال حاضر نمی‌توانند به ایکس‌باکس لایو دسترسی داشته باشند و همچنین نمی‌توانند خریدهای دیجیتالی که نیاز به بررسی آنلاین دارند را اجرا کنند.

    این گزارش همچنین اشاره می‌کند که اگر کسی یکی از این کنسول‌ها را ریست فکتوری کند، آن کنسول تا زمان برطرف شدن مشکل دیگر به درد نمی‌خورد زیرا نمی‌تواند آخرین فریمور را به عنوان بخشی از تنظیمات اولیه دانلود کند.

    طبق گزارش، کنسول‌های Xbox One S تحت تأثیر قرار نگرفته‌اند و همچنین به نظر می‌رسد که کنسول‌های اصلی ایکس‌باکس وان که در طول سال‌ها به‌طور مرتب به‌روزرسانی شده‌اند نیز بتوانند دریافت به‌روزرسانی‌های عادی خود را ادامه دهند. به نظر می‌رسد که در حال حاضر فقط کنسول‌های لانچ ایکس‌باکس وان با فریمور قدیمی در معرض خطر هستند.

    Digital Foundry می‌گوید که با مایکروسافت در مورد این مشکل تماس گرفته و آن‌ها گفته‌اند که مطمئن هستند این مشکل برطرف خواهد شد، اما خاطرنشان می‌کند که این وضعیت سؤالات ناخوشایندی را در مورد چشم‌اندازهای آینده سخت‌افزار کنسول وابسته به اتصال به اینترنت برای عملکرد کامل ایجاد می‌کند.

    هادی صفائیBlue eyes White DragonollieHTremblerBahadorA0seyed0A19Hamid75

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا