اخبار روز

گزارش: استودیوی Piranha Bytes، سازنده سری Gothic و Risen، تعطیل شده است – تی ام گیم

  • گزارش: استودیوی Piranha Bytes، سازنده سری Gothic و Risen، تعطیل شده است – تی ام گیم

    طبق گزارش منتشر شده توسط وبسایت CD Action، یکی از کارمندان Piranha Bytes به این منبع گفته است که استودیوی مذکور تا پایان ماه ژوئن تعطیل می‌شود.

    تبلیغات

    این گزارش بیان می‌کند که تعطیلی استودیوی Piranha Bytes ناشی از تصمیم سرمایه‌گذاران و گروه امبریسر (Embracer Group) بوده است. با این حال ظاهراً توسعه‌دهندگان انتظار بودجه جدیدی را داشتند. کمبود بودجه امبریسر برای استودیوی مذکور با توجه به اخراج‌های گسترده و تعطیلی برخی از استودیوهای این شرکت غافلگیرکننده نیست.

    استودیوی Piranha Bytes در حال حاضر هیچ‌گونه بیانیه‌ای در مورد تعطیلی خود صادر نکرده است. آخرین بیانیه آن از طریق X در ژانویه ۲۰۲۴ منتشر شد. در این بیانیه اشاره شده است که استودیو در شرایط سختی قرار دارد و با این وجود، توسعه‌دهندگان به بهبود وضعیت خوش‌بین بودند. این استودیو اعلام کرد که هر کاری که لازم باشد به منظور یافتن شریک تجاری برای پروژه خود انجام خواهد داد.

    Piranha Bytes سابقه توسعه سری بازی‌های Gothic، Risen و Elex را در کارنامه خود دارد. از سوی دیگر، شرکت THQ Nordic و استودیوی Alkimia Interactive روی ساخت ریمیک نسخه اول Gothic کار می‌کنند.

    دو عضو با سابقه Piranha Bytes نیز اخیراً اعلام کردند که استودیوی جدیدی به نام را Pithead Studio تشکیل می‌دهند. به گفته جنیفر و بیورن پانکراتز، این استودیو در آینده به ساخت بازی‌های مستقل خواهد پرداخت.

    موز خندان(مامور ۴۷ مناطق موزی)john117پروفسور بی سوادcrystal skyNostalgic PlayerGOD OF WAR 3

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا