کارگردان بازی Marvel’s Blade تعطیلیهای اخیر مایکروسافت را وحشتناک توصیف کرده است – تی ام گیم
کارگردان بازی Marvel’s Blade تعطیلیهای اخیر مایکروسافت را وحشتناک توصیف کرده است – تی ام گیم
دینگا باکابا (Dinga Bakaba)، از استودیوی Arkane Lyon، معتقد است که کمپانیهای بزرگ، نباید استودیوها را به سمت سرمایهگذاریهای مخاطرهآمیر سوق دهند.
دینگا باکابا، کارگردان بازی Marvel’s Blade، در توییتر تعطیلی استودیوهای Arkane Austin, Tango Gameworks, Roundhouse و Alpha Dog را محکوم کرده است. او چنین حادثهای را وحشتناک توصیف کرده و از شرکتهای بزرگ بازیسازی خواسته تا از استودیوها در زمان سختی حمایت کنند. بخشی از صحبتهای او را میخوانید:
این موضوع وحشتناک است. به مدیرانی که این پست را میخوانند، دوستانه یادآوری میکنم که صنعت بازیهای ویدیویی، در حوزه سرگرمی/فرهنگی فعالیت میکند و نقش شما در این کسبوکار، حمایت از هنرمندان است. به آنها کمک کنید که برای شما چیزهای باارزشی تولید کنند. وقتی بازیهای خوب بسازیم، باعث افتخار شما میشویم. در حال حاضر تیمهای بزرگ جلوی چشم ما از بین میروند که ضربه سختی است.
دینگا باکابا، همچنین اطمینان داده که استودیوی Arkane Lyon در امنیت کامل به سر میبرد. او تاکید کرد که باید، با چنین وضعیت حساسی به درستی برخورد کرد و خواستار حمایت از توسعهدهندگان آسیبدیده و احترام به احساسات آنها شده است.
تعطیلی Arkane Austin، پس از عرضه بازی Redfall رخ داد. بازی مذکور به طور قابلتوجهای از ریشههای استودیو فاصله گرفته بود و نقدهای متوسطی دریافت کرد. علیرغم فروش ضعیف Redfall، مایکروسافت اعلام کرده بود این استودیو تعطیل نخواهد شد. طبق گزارشات، بهروزرسانیهای این بازی در دست ساخت بوده است و دو شخصیت جدید در آینده به آن اضافه میشد. همچنین، بازپرداخت برای کسانی که Hero Pass را خریداری کرده بودند یا به نسخه Bite Black ارتقا دادهاند، در دسترس خواهد بود.
پروژه بعدی استودیوی Arkane Lyon، بازی Marvel’s Blade است که برای عرضه در سال ۲۰۲۷ برنامهریزی شده است.