اخبار روز

تریلر گیم‌پلی Flintlock: The Siege of Dawn، سلاح‌ها و موارد دیگر را به نمایش می‌گذارد – تی ام گیم

  • تریلر گیم‌پلی Flintlock: The Siege of Dawn، سلاح‌ها و موارد دیگر را به نمایش می‌گذارد – تی ام گیم

    قرار است بازی نقش‌آفرینی اکشن استودیو‌های A44 و شرکت Kepler Interactive تحت نام Flintlock: The Siege of Dawn تابستان امسال برای پلتفرم‌های اصلی منتشر شوند.

    تبلیغات

    بازی Flintlock: The Siege of Dawn چندین بار در مسیر عرضه با تأخیر مواجه شده، اما با نزدیک‌تر شدن به زمان انتشار، استودیوی A44 و ناشر Kepler Interactive همچنان به ارائه جزئیات جدید و تصاویر گیم‌پلی در مورد این بازی نقش‌آفرینی اکشن ادامه می‌دهند.

    به‌تازگی نمایشی گسترده از گیم‌پلی منتشر شده که در آن سیمون داسان، مدیر خلاقیت و دِیل پو، مدیر هنری ارشد، توضیحاتی ارائه می‌دهند. این ویدیو بیش از ۹ دقیقه گیم‌پلی را به نمایش می‌گذارد و در عین حال، نکاتی را در مورد مبارزات بازی، مکانیک‌های پیمایش، محیط و موارد دیگر روشن می‌کند.

    در حالی که Flintlock: The Siege of Dawn نیز قرار است به مانند اولین عنوان استودیو یعنی Ashen دارای عناصر سولزلایک باشد، اما در چندین مورد دیگر تغییراتی ایجاد کرده است؛ مانند تأکید بیشتر بر تحرک و پیمایش در محیط.

    در مبارزات، بازیکنان از انواع سلاح‌ها استفاده خواهند کرد، به طوری که سه نوع مختلف از آن‌ها همیشه در دسترس خواهند بود؛ سلاح‌های فلینتلاک، سرد و ثانویه که از باروت سیاه استفاده می‌کنند، مانند تفنگ و نارنجک. هر سلاح همچنین دارای ویژگی‌های خاص خود خواهد بود. از سوی دیگر، انواع مختلف سلاح‌ها نیز گاهی اوقات در برابر یک سری دشمنان خاص مؤثرتر خواهند بود؛ مانند تپانچه‌ها که به طور ویژه در برابر دشمنان undead مؤثر ظاهر می‌شود.

    در طول بازی، بازیکنان در نقاط مختلفی از جهان، کمپ‌هایی را برپا خواهند کرد. این کمپ‌ها به عنوان پایگاه و مکان‌هایی برای استراحت عمل می‌کنند که در آنجا می‌توانید برای سختی‌های پیش رو آماده شوید. این کاروان‌ها با گذشت زمان و با ملاقات و جذب شخصیت‌های جدید به گروه شما، رشد پیدا خواهند کرد.

    چندین مکانیک مبارزه دیگر مانند ضربات حیاتی، جاخالی دادن و دفع حملات و موارد دیگر نیز به طور مفصل شرح داده شده‌اند. یکی از عناصر کلیدی که بازیکنان باید به آن توجه داشته باشند، آماده‌سازی (Priming) است، به این صورت که هر دشمن یک نوار دارد و شما باید آن را به روش‌های مختلف پر کنید تا وارد کردن ضربۀ حیاتی ممکن شود. بازیکنان همچنین با موجودی به نام انکی همراه خواهند شد، که در مبارزات به شخصیت صالی کمک می‌کند و می‌توان او را با توانایی‌های مختلف شخصی‌سازی کرد.

    برای جزئیات بیشتر در مورد مبارزه، پیشرفت، کاوش، ماموریت‌ها، باس‌فایت‌ها و موارد دیگر، ویدیوی زیر را مشاهده کنید:

    دانلود ۷۲۰
    دانلود ۱۰۸۰

    بازی Flintlock: The Siege of Dawn در تابستان امسال برای PlayStation 5، Xbox Series X|S ،PlayStation 4، Xbox One و pc عرضه خواهد شد.

    ReversepointCatalystmohammadگیمرِ روان شناسAmirchCambyses The Thirdگرالت ریویایی پورفورتی‌نایت باز( هیتر سوییت بیبی اینک)loghainجان قماربازAMIR 007

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا