اخبار روز

مایکروسافت قصد داشت با هزینه کردن سونی را از رقابت خارج کند – تی ام گیم

  • مایکروسافت قصد داشت با هزینه کردن سونی را از رقابت خارج کند – تی ام گیم

    ایمیل‌های داخلی رد و بدل شده میان مدیران ارشد ایکس باکس و مایکروسافت طرز فکر آن‌ها حول خرید و تصاحب را نمایان می‌سازد.

    تبلیغات

    مت بوتی (Matt Booty)، رئیس استودیوهای ایکس باکس، در سال ۲۰۱۹ و در قالب یک ایمیل، مدیر مالی ایکس باکس، تیم استوارت (Tim Stuart)، را ترغیب کرده بود تا برای رقابت با سونی حول جذب مشترکان جدید، بودجه‌ای قابل توجه به خرید بازی‌ها و محتویات اختصاص دهد. بوتی در ایمیل مذکور گفته بود:

    ما [مایکروسافت] در موقعیتی منحصر به فرد قرار داریم که می‌توانیم با هزینه کردن سونی را از رقابت کنار بزنیم.

    وی در ادامه توضیح داد که برای آن که رقیبان از نظر محتوا دست بالاتر را نداشته باشند، باید ۲ یا ۳ میلیارد در زمینۀ قراردادها و به دست آوردن محتویات هزینه کنند.

    بوتی در ادامه حول ورود شرکت‌های رقیب مانند گوگل، آمازون و سونی به مبحث سرویس‌های اشتراکی صحبت کرد و متذکر شد که تنها سونی می‌تواند با گیم پس رقابت کند:

    در بحث بازی‌ها، گوگل ۳ یا ۴ سال تا تشکیل و اجرایی کردن یک استودیو فاصله دارد. آمازون توانایی‌ای در خلق محتویات نداشته است. محتویات بیشتر و توانایی خلق بازی‌های جدید، مزیت ما به شمار می‌رود. سونی تنها شرکتی است که می‌تواند با گیم پس رقابت کند و تا به این لحظه ما ۱۰ میلیون مشترک جلوتر بوده‌ایم.

    مایکروسافت در بیانیۀ خود اعلام کرده که این ایمیل قدیمی بوده و هیچوقت استراتژی ذکر شده را پیش نگرفته است. دیوید کادی (David Cuddy)، مدیر بخش ارتباطات عمومی مایکروسافت، در بیانیه‌ای حول این موضوع چنین گفت:

    این ایمیل به ترندهایی در صنعت گیمینگ اشاره دارد که ما هیچوقت دنبال آن‌ها نرفتیم و ربطی به تصاحب اکتیویژن ندارد.

    نظر شما در این باره چیست؟

    o0ashil0oگدا استیشن∞Cellskull dark zoroمحمدامین حیدریShark GamerrecidivistHaj_Hoosein

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا