۸۲ درصد از گیمرهای آمریکایی در سال گذشته خرید درون برنامهای انجام دادهاند – تی ام گیم
۸۲ درصد از گیمرهای آمریکایی در سال گذشته خرید درون برنامهای انجام دادهاند – تی ام گیم
بر اساس آمارهای جدید، ۶۲ درصد از کل افراد بالای ۱۸ سال، حداقل یک بازی ویدیویی را در طول زندگی خود تجربه کردهاند.
این آمار منتشر شده توسط وبسایت GI.biz، بر اساس گزارش Comscore’s State of Gaming و با مشارکت پلتفرم تبلیغات درون بازی Anzu تهیه شده است.
از بین افراد مورد بررسی، ۷۷٪ روی بیش از یک پلتفرم بازی کرده و بیش از یک سوم آنها، به طور منظم ترکیبی از کنسول، رایانه شخصی و موبایل را استفاده میکنند.
این نظرسنجی همچنین ادعا میکند که علاقهمندان به بازیهای ویدیویی در ایالات متحده، در سال گذشته ۴۵ میلیارد ساعت را در سایتها و برنامههای مخصوص بازیها صرف کردهاند که میتوان آن را نتیجه محبوبیت اخیر ورزشهای الکترونیکی (esports) دانست. از بازیهای شاخص ورزشهای الکترونیکی، میتوان به Dota 2 ،Overwatch 2 و Counter-Strike اشاره کرد.
۸۶ درصد از نسل Z (متولدین ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۲) و ۸۰ درصد از نسل millennials (نسل هزاره، متولد ۱۹۸۰ تا حدود ۲۰۰۰) مورد بررسی، اعلام کردند که ورزشهای الکترونیکی را تماشا میکنند، در حالی که ۵۳ درصد از نسل Z و ۶۱ درصد millennials گفتهاند که با محتوای ورزشهای الکترونیکی درگیر هستند.
استیو باگداساریان (Steve Bagdasarian)، مدیر بازرگانی Comscore، گفت:
گزارش وضعیت بازیها در سال ۲۰۲۴، اهمیت فرهنگی این پدیده و نقش حیاتی رفتار گیمرها را برای برندهایی که به دنبال استفاده از این مخاطبان پویا هستند را برجسته میکند.