اخبار روز

۱۰۰۱ بیلبورد تبلیغاتی Starfield توسط بتسدا در سراسر دنیا قرار گرفته است – تی ام گیم

  • ۱۰۰۱ بیلبورد تبلیغاتی Starfield توسط بتسدا در سراسر دنیا قرار گرفته است – تی ام گیم

    بتسدا (Bethesda)، به تازگی در کمپین تبلیغاتی Starfield، تعداد ۱۰۰۱ بیلبورد منحصر به فرد را در سراسر دنیا نصب کرده و از پلیرها خواسته تا آن‌ها را پیدا کنند.

    تبلیغات

    این کمپین تبلیغاتی Starfield، با نام «پنجره‌هایی به سمت جهان» به تازگی آغاز شده و به لطف آن، شاهد انتشار بیلبورد‌های تبلیغاتی متنوعی در سرتاسر دنیا هستیم.

    ۱۰۰۱ بیلبورد مختلف از این بازی در کشورهای مختلف با نمایش محیط‌های متنوعی از جهان Starfield قرار داده شده و در گوشه‌ی هریک از این بیلبوردها عددی قرار گرفته است که نمایانگر شماره هریک از این پوسترهاست.

    اکانت رسمی توییتر Starfield نیز پلیرها را دعوت کرده تا تمامی آن‌ها را پیدا کرده و در کانال دیسکورد این بازی با یکدیگر درباره آن‌ها صحبت کنند.

    توییتر Starfield مطلبی را به شکل زیر منتشر کرد:

    در سرتاسر دنیا، ما ۱۰۰۱ بیلبورد تبلیغاتی «پنجره‌ای به دنیاها» را با عددی خاص قرار داده‌ایم، و برای شما ذره‌ای از جهان بازی Starfield را به نمایش گذاشته‌ایم. عکس‌ها و صحبت‌های خود را در دیسکورد اختصاصی این بازی به اشتراک بگذارید و با کاوشگران دیگر، درباره آن‌ها بحث کنید.

    هنگامی که این مطلب نوشته می‌شود، تنها ۴ عدد از این بیلبوردها و همگی در شهرهای مختلف انگلستان از جمله لندن و واترلو پیدا شده‌اند. در استرالیا نیز یک پوستر تبلیغاتی پیدا شده، اما به خاطر اینکه عددی روی آن قرار نگرفته به نظر جزو این تبلیغات محسوب نمی‌شود.

    ۱۰۰۱ بیلبورد تبلیغاتی Starfield توسط بتسدا در سراسر دنیا قرار گرفته است - تی ام گیم
    ۱۰۰۱ بیلبورد تبلیغاتی Starfield توسط بتسدا در سراسر دنیا قرار گرفته است - تی ام گیم
    ۱۰۰۱ بیلبورد تبلیغاتی Starfield توسط بتسدا در سراسر دنیا قرار گرفته است - تی ام گیم

    بازی Starfield، بعد سال‌ها انتظار، در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور)، عرضه خواهد شد.

    meysambFinal seyedGidoraAhmadRezaGrNemesisUNCLE ARTHURگیمر دهه شصتیامیر حسینDanielلئوناردو داوینچیHunTeR007IrNMatin Barkatlul-bookkiller of trollsLa walkeria (Wotan)Visible gamer maninferno بهترین فیفا‌ پلیر کره زمینTahaicShark Gamerآریا حمیدیان (باسم سابق)more

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا